Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida

Adresse: 4200 Conroy Rd Suite 196, Orlando, FL 32839.
Telefon: 4072263483.
Webseite: abercrombie.com.
Spezialitäten: Bekleidungsgeschäft, Geschäft für Modeaccessoires, Herrenmodengeschäft, Schuhgeschäft, Damenmodengeschäft.
Andere interessante Daten: Lieferdienst, Abholung im Geschäft, Einkaufen im Geschäft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Damenbekleidung, Herrenbekleidung, Schneller Einkauf möglich, Debitkarten, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC, Kreditkarten.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 319 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.2/5.

Ort von Abercrombie & Fitch

In der Abercrombie & Fitch-Filiale in Orlando, Florida, können modebewusste Kundinnen und Kunden ein exklusives Einkaufserlebnis genießen. Die Adresse lautet 4200 Conroy Rd Suite 196, Orlando, FL 32839, und der Telefonnummer ist 4072263483.

Dieses Bekleidungsgeschäft bietet eine große Auswahl an Modeaccessoires, Herren- und Damenbekleidung sowie Schuhen. Hier können Kundinnen und Kunden stilvolle Kleidung für verschiedene Anlässe finden. Auf der Webseite können sich Interessenten vorab über das Sortiment informieren oder direkt online einkaufen.

Die Filiale verfügt über zahlreiche Annehmlichkeiten für die Kundschaft. Dazu gehören ein Lieferdienst, Abholung im Geschäft, ein schneller Einkauf sowie die Möglichkeit, mit Debitkarten, Kreditkarten und mobilen Zahlungen per NFC zu bezahlen.

Dieses Unternehmen legt großen Wert auf barrierefreie Zugänge für alle Kundinnen und Kunden. Es gibt einen rollstuhlgerechten Eingang sowie rollstuhlgerechte Parkplätze. Für Kundinnen und Kunden, die ihre Einkäufe schnell erledigen möchten, gibt es die Möglichkeit, im Geschäft einzukaufen oder die Artikel am gleichen Tag liefern zu lassen.

Die Abercrombie & Fitch-Filiale in Orlando hat bisher 319 Bewertungen auf Google My Business erhalten. Die durchschnittliche Bewertung liegt bei sehr guten 4.2/5 Sternen. Viele Bewertungen heben die freundlichen Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter, das stilvolle Sortiment sowie den hervorragenden Kundenservice hervor.

Insgesamt ist die Abercrombie & Fitch-Filiale in Orlando eine Empfehlung für alle, die auf der Suche nach hochwertiger und stilvoller Kleidung sind. Das Unternehmen bietet zahlreiche Annehmlichkeiten und einen hervorragenden Kundenservice. Kundinnen und Kunden können sich auf eine exklusive Shopping-Erfahrung in einem modernen und stilvollen Ambiente freuen. Wir empfehlen, sich die Webseite anzusehen und einen Termin im Geschäft zu vereinbaren.

Bewertungen von Abercrombie & Fitch

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Sarah Braun
4/5

Schöner Laden, sehr sauber und freundliches Personal. Kann man immer wieder einkaufen gehen.
Preise sind für die Qualität in Ordnung.

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
S K
5/5

schön

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Liz
5/5

I had a great experience shopping at this location. The store is beautiful and very tidy. Whoever is running this store…10/10. It was busy yet all of the clothes were neatly folded, organized, etc. Friendly staff, great ambiance/ vibes. Love the lighting in there as well.

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Sunaina Chase
1/5

Returned a couple of items and had the cashier order them in different sizes on 11/25/24. Only she didn’t place an order but charged me as though I made an in store purchase. Now I have to go to the store to resolve bc when I tried to call customer support for assistance, they were extremely unhelpful.

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Ben Clarkson
1/5

Absolutely disgraceful experience in this store. Large female clerk must have just had some bad news, because she was beyond rude. I left two items at the front of the store for 60 seconds after being told I needed to join the queue to leave my name… I had to rush out and back in (in the 60 seconds I said I’d be)… when I went back in my items had vanished, and the large clerk claims anyone could have taken them. She was busy at the time so would have had to have stopped serving to hide the clothes I was about to pay for. Insane experience!! If I didn’t know better, I would have thought I was on a hidden camera show. I’m glad I didn’t waste my time asking for a manager, because after reading other reviews about this store, I think other people have found the management to be just as intolerable as the large girl that I experienced. They say that retail is dying and the internet is taking over… when things like this happen, I say roll on the highstreet apocalypse. So needless to say I left and won’t ever shop at this brand again.

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Stephaniea Rodriguez
1/5

I have never placed an online order with A&F until now. The order I placed was not best experience. I placed the order back on August 25th, today is Sept 8th. That’s exactly 2 weeks and have not heard anything from my order. A&F are a bunch of thieves. When I called customer service I was told the package was actually delivered in store but yet I have not received any emails saying my order is available for pickup and online it still says my order is IN TRANSIT. How is that even possible? Is this how they treat their customers? Will NEVER buy from them again and no one should

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Xavier R
1/5

Blonde lady on counter was rude. I ask polite for the fierce grey package perfume, which they were many on stock. Lady insisted telling they were no more available and try to sell me the wrong product. Lady was discriminating my look and lie about an item she didn’t want to sell it to me . Thats kinds off racist. Goodluck with that employee

Abercrombie & Fitch - Orlando, Florida
Danielle Barak
1/5

What a awful experience. Noone here seems to know what they're doing. I placed an order online to pick up in store and I was really looking forward to coming in. upon entering a girl was looking at me curiously and said can I help you and I said yes please I'm picking up an order and she looked at me so confused and directed me to a different area. then I had to ask several times for somebody to help me it seemed like nobody knew what they were doing and not everybody is apparently trained to pick up an online order. My entire experience continued this way. When I did a return the so called manager didn't even look at me. I am so surprised and certainly will not be coming back.

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